PartyParty!

Åh är så jäkla sugen på party! Har inte varit ledig på över en månad nu, men nästa helg då jäklar! Glöggfest hos L och T. Har väntat länge på att få andvända min nya blus.
  • Denna helg=jobb, iaf på fredagkväll och söndag kanske lördag
  • Nästa helg= fredag fest=) ledig lördag för att hinna vila lite;) sen till grebo på dagen/kvällen, söndag blir det jobb
  • Torsdag=julafton=jobb likaså juldagen, ledig helgen efter troligtvis
  • Veckan efter det är det nyår! woho! Inget planerat än men de blir väl äta god mat och sedan fira någonstans här i Linköping, sagt att jag inte kan jobba nyårsdagen! man måste ju va hemma och vila upp sig då! Jobar ju världens sämsta tid julafton likosm.
  • Nästa år = Fortsatt plugg BVG, kanske socialantropologi hösten 10 eller nått annat kul, förhoppningvis blir det semester i Kroatien i sommar! Längtar efter värme. Hyra ett hus med massa folk vilka vet jag inte än och ha det varmt och trevigt. Sen blir det fortsatt jobb på Carema i Åtvid våren och sommaren med. Orkar inte söka till något här, har kommit in och känner till alla i åtvid så det är bäst att vara kvar där en stund har ju bilen.
Min lilla plan för framtiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0