Sovdags snart...

Ligger och slöar vid datorn lite. Alex och jag såg nyss på den senaste Harry Potter filmen. Japp jag gillar ju barnfilmer! haha.

Hjälpte mamma flytta lite idag, betona ordet lite... Alex och jag kom lagom till käkdags på 12:an. Skitbra! Sen blev det att bära lite och sen skjutsa mamma och L-G till stan eftersom de skulle på glöggparty.

Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i mina ben... Dansa alldels för mycket på vår "avslutningsfest" med klassen i torsdags. Helt sjukt att man kan få träningsvärk av det! Hoppas inte jag gjorde bort mig för mycket bara... haha. Hade inte varit på någon klassgrej i höst så tyckte det va dags nu. Gick dit ensam men det va skitkul. Senare gick vi till Slver. Hade inte varit där förut. Det va kul där också, alltis roligast när inträdet är gratis och det är 50% i barnen juh...

Sovdags nu kanske, jobbar 7-16 imöra! Längtar redan till fredag och glöggpartyt!

Föresten höll jag och alex på att dö av skratt när vi såg Flingan förut i Kisa (katten asså). Man har blivit så van o kolla på Titus att Flingan såg ut som en alienkatt men för små öron och för små tassar, ahaha! Skitstora ögon, alldeles för stora i förhållade till hennes huvud! Vi trodde det va FEL katt! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0