YES


Fick veta vad jag fick på psykologitentan idag! VG :) Fan va bra, första gången jag får högsta betyg! Hoppas som den att jag får VG på vetenskapsmetoden också. Har seminarium idag, har inte ens tittat på uppgiften... kanske skulle det:P Har läst jättemycket i böckerna iallafall! Första gången det händer också. Hade glömt att jag gilla filosofi så mycket. I Filosofi A på gymnasiet fick jag MVG men i B fick jag bara G. Va rätt jävla trött på allt i slutet så det blev inget vettigt av det!

Hela helgen har jag och alex varit hos hans föräldrar i Grebo. Lilla katten hade vi med oss också. Lott som annars är allergisk mott katter och jag med för den delen har inte känt av honom. Jag har känt att det kliar i ögonen på morgonen ibland. Alex mamma gillade tillochmed Titus. Haha kände ju det på mig... Ingen i alex familj är särskilt vana vid katter men det ska vi ändra på. De har hela tiden inbillat sig att katter e elaka och lömska men det är de inte de är mysiga och snälla! Jag ska allt omvända dem!

Igår köpte jag lite till nyårsoutfiten! Köper inga nya kläder, har så många jag inte använt än eftersom jag ALLTID jobbar alla helger jämt. Ingen fest och inget roligt för mig asså. Såklart har chefen gett mig jobb på nyårsdagen 7-14 men fan heller att jag jobbar då. Jobbar ju fan 12-21 julafton och 7-14 juldagen så då får hon ge sig.

Bara jobbjobbjobb och jobb och lite skola. Längtar till nästa party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0