...

Har legat och slappat jättelänge i sängen nu. Vägrar gå upp! Är så jävla stressad så kan inte koncentrera mig på mågot.
  • Ska tapetsera imorgon och allt spacklande och slipande är inte klart än!!!,
  • ska "snart" åka och jobba 16-21 och sen sova i Åtvid eftersom jag ska jobba imorrn 7.30-11(fjanttid!),
  • borde börja gå igenom psykologin för tentan nästa vecka men inte så jävla lätt när jag inte kan koncentrera mig,
  • längtar som tusan efter lillkatten som kommer hem hit någon gång nästa vecka och då måste jag ha hunnit städa och gjort det fint i lägenheten,
  • har förbannat ont i huvudet eftersom jag legat i sängen alldeles fööör länge(DUMT!)
  • måste köpa en matsalslampa till på tisdag då pappa kommer hit och fixar ljus till oss! och lite annat nödvändigt som måste fixas lite då och då
Är så himla många måsten att jag bara lägger av och skiter i allt. Min hjärna fungerar inte som den ska då. Vill massa saker med. Vill måla, fota, fixa köket, fixa till missen, städa och göra fint, läsa massa bra böker...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0