Friday

Fredag idag. KUL! Fast inte lika kul när jag veta att jag ska jobba imorrn. Jobbar fan varje helg. Så himla störigt att man som vikarie alltid för dom dåliga tiderna... men det ju som vanligt. Verkar ju inte som någon ordinarie jobbar helg någon gång, alltid massa vikarier då. Ska försöka få lite mer vardagstider nästa år, skicka schemat till chefen. man vill ju likosm göra saker på helgen, hellre än på vardagar och då har ingen annan ledigt. Vi har ju inte så mycket föreläsningstid och då kan man ju lägga upp hemjobbet hur man vill.

Sen är jag såååå jävla trött på alla idioter som ställer/parkerar sina bilar här i Tannefors. Alla verkar ju ta bilen till jobbet och ställer den sedan här för att gå inte till stan där de jobbar. TA BUSSEN DÅ F**! Inga smarta människor. Finns aldrig någon plats när man ska ha en eftersom alla parkerar som nötter också. Förstår inte hur dom tänker, eller rättare sagt inte tänker på någon annan människa i denna värld. När jag parkerar tänker jag alltid på att ställa mig så at så många får plats som möjligt. Tydligen är jag den enda här på jorden. Jävla egoistiska människor!

Nu har jag svurit klart...

Lilla Titus älskar verkligen räkor, han blev helt galen när han fick smaka en från min macka. Så galen att han va beredd att äta den från min mun. Hängde och klängde gjorde han på mig, haha. Han är stor som en "vanlig" katt men det märks att han fortfarande är kattunge. Klumpig som bara den, trög och fjantig. Men han lär sig väl såsmåningom hoppas jag! Imorse fick han för sig att hoppa upp på fönsterbrädan, han tog sats och hoppade men "DUNK" sa det. Det gick visst inte att hoppa igenom rutan hahaha!

Ikväll ska jag laga kött :) och majskolvar. mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0