Gosungar!

Japp nu var trejde delkursen slut. Tentan var idag. Gick nog bra tror/hoppas jag!

Sedan for vi iväg till skänninge för att hämta lilla söta katten! Nu ligger han bredvid mig i sängen och tar sig en lur (alex också, haha). Han är så himla söt och mysig. Även om han är kattunge än är han jättestor. Som en "vanlig bondkatt". Han kommer bli så söt när han blir stor. Myste lite med hans pappa, en stor kisse på 9 kg! Hur gosig som helst! Lilla Titus gillar verkligen vippor med fjädrar och snören. Han gillar och leka med allt. Förut satt han och stirrade på mig, tog ett tag innan jag fatta att det var mina ögonfransar som va intressanta. Tassen åkte fram och han duttade lite på ena ögat, ahah! Tur att han inte leker med klorna utfälda! Tur för alex också, han är så larvig med kattklor!

Måste leta redan på min laddare till systemkameran. Titus lär väl få modella lite under sin livstid här. Älskar söta kattbilder.

Kommentarer
Postat av: Jenna

bara en massa goooooooooos!Måste hälsa på stortassen snart!

2009-11-27 @ 13:27:03
URL: http://jkattpoopie.blogg.se/
Postat av: Marty!

Ja kom när ni vill! Men jag jobbar typ varje helg innan jul.... Blööö tråkigt! Kan aldrig göra ngt:(

2009-11-27 @ 20:54:51
URL: http://martinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0