Morgontrött

Usch, jag gillar inte att gå upp så här tidigt:P Ska snart åka till univ. och JA jag tar bilen. Fan va lat jag är men jag hatar verkligen att det så förbannat kallt ute nu. Den där j**** vintern är här och jag hatar det redan!

Hoppas, hoppas verkligen att min lilla älskling klarar son omtenta idag. Muntligt prov skulle jag aldrig klara men du är duktig min lilla söta alex!

Funderar starkt på om jag ska börja träna något, antingen borta på friskis eller simma i simhallen. Men jag är verkligen så lat! Men jag vill ju gärna komma i mina jeans igen... Börjar bli kallt i leggins och chinos! Kanske kan jag tjata med mig alex så jag kommer dit nångång.

Nu psykologi 10-12 och JA det är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0