Oh ja

Sitter och tjyvlyssnar på nya Kentskivan Röd. Oh ja den är bra, massa bra. Hur mycket som helst bättre än förra Tillbaka till samtiden. Idag hade min deluxeskiva skickats så jag hoppas verkligen att posten snabbar på så jag får den imorrn! Låtarna måste sitta innan koncerten, okej det är lång tid kvar men jag längtar redan! Det kommer bli bra. Vi bor ju granne med cloetta center. Min tredje Kentkoncert<3

Tänkas sig att jag skulle bli ett Kentfreak, det trodde jag aldrig. Så jag får väl tacka baby för han lärde mig lyssna på dem. För det måste man, lära sig LYSSNA. Det är ingen jävla radiomusik inte. Riktig musik. Och jag är in love with Jocke Berg. En tonårsförälselse, haha.


Var och hälsa på pappa förut med alex. Allt verkade bra. Men det är svårt att veta med pappa, han är så jäkla envis. Det är inte svårt att se var han fått det ifrån heller, farmor är inte dåligt envis. En envis litenliten gammal tant! Kärringa' Jansson som hon själv kallar sig. Hon är en cool farmor men tyvärr sjunger hon på sista visan. Hon är gammal, men lite orättvist är det. Farmor var nästan 40 år när hon fick pappa och pappa i sin tur var 32 när jag kom till denna värld. Så en gammal farmor har jag alltid haft. Lite orättvist!
Skicka ett sms till min bror och berätta att pappa fått hjärtinfarkt. Återstår att se om han hör av sig. Fattar inte vad som hänt mellan dom. Envisa båda två. Tillslut orkar man ju inte försöka dra ihop dom. Det var lättare förr. Klart det är svårt att ha en förälder som inte hör av sig så ofta, men det måste va svårt att ha ett barn som gör samma sak med. Men sånt här kanske får upp deras ögon. Pappa har inte ens träffat sitt barnbarn. Och det blir jag ledsen över.
Måste ju själv bli bättre på att hälsa på och så. Man vet ju hur killar är, nästan alltid kvinnorna i familjen som får hålla ihop banden.

Som det strålar från ditt hjärta
Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Martina.

Hittade din blogg när jag surfade och skumläste lite för att se om det stod ngt om farbror Anders. Jag blev lite ledsen att se att han inte träffat sitt barnbarn än, hon måste väl iallafall vara över året? Ta inte åt dig och slit inte ut dig på att få ihop dom. Vi kommer från en konstig släkt, (tro mig) och vi kan bara vara bra själva.

Såg att du hamnat lite snett här i världen och jobbar för Carema, men du pluggar ju så det kommer nog ordna upp sig;)

Haŕe gott

din kusin Åsa

2009-12-22 @ 23:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0