Onsdag hela veckan

Har precis skjutsat hem pappa till Åtvid, han lyckades tjata till sig att få åka hem en dag tidigare. Inte så värst roligt att ligga på sjukhus och bara vänta...

Jepp så är det onsdag igen. Min favvodag, arga snickaren, grey's och TRUE BLOOD! Woho brabra!

Börjar gilla mitt hår nu igen efter jag klippt mig, tycke det såg konstigt ut nu men det är tusen gånger mer volym nu. Schampookakan från lush är ju hur bra som helst också!

Föresten harv testat några produkter nya TreSemme-serien: Heat Defence och Extra Firm Hold Hairspray. Verkligen jättebra. Heatsprayen gör att håret blir jätteglansigt och mjukt. Mitt hår blir alltid så elektriskt på vintern men med den här blir det inte alls så mycket :)

Hårsprayet är också bra. Flagnar inget alls vilket gör att man kan borsta ur sprayet från igår och ta på nytt utan att det ser konstigt och fult ut! Skitbra spray. Tillsammans med priset och storleken på flaskan gör det till favvo!


Undrar om deras schampoo och balsam är lika bra som deras stylingproduker? Jag får väl testa!


Haha så jävla ful bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0