Tittar på EMA

Tittar lite på EMA med alex. Borde väl gå och lägga mig snart, jobb imorrn 7-13.15, 16-21. Hela Dagen asså, segt som tusen men sen på lördag blir det optikern i Vimmerby och sen soffparty hos milla och jesper! Inviga deras nya soffa vi var och hjälpte dom att sätta ihop igår.

Va och köpte schampookakor på Lush igår. Testa den ena i morse, den va riktigt bra. Lukta jättegott och håret känns fortfarande rent och fräscht.



"Min" söta lilla Happy!




Visst är hon söt?!
Har nog bestämmt mig nu att hon ska bo här med alex och mig. Ska bli våran bebis =)




Måste skärpa mig och blogga lite oftare... Glömmer bort det. Men imorrn mellan mina jobbpass blire nog ett litet inlägg!

Pepp inför lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0