F**k

Sitter och försöker klämma ner något bra om vad Lennart Svensson tycker om pedagogik. Jaha som om jag bryr mig om det. Näe men det känns som det just nu. Fan rikitgt jävla trist. Får se om vi får tillbaka den där himla hemtentan imorrn.... som det kommer stå U (underkänt asså) på. Jaja så är det.

Ja när vi kom hem för en stund sen möttes vi av en stank. Ja så blir det om man typ ALDRIG diskar. Orkar/hinner inte. Vi behöver en städdag som vi bara bara bara får städa på, inget annat fören det är klart! Ingen skola, ingen tv och ingen dator (fan hur ska jag klara mig utan min kära dator i några timmar, det här kanske är en dum idé  ändå).

F**k you, you f**ing f**k!
Hahha min bästa nyckelring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0