Hallåj

Har jobbat klart nu... Alltid svårast att ta sig till jobbet, man hittar ingen motivation. Men de ju inte tråkig när man är där. Oftast flyter allt på. Nu är det bara plugg,plugg och plugg som väntar...

Igår var Alex och jag hos mormor för att fira att hon fyllt år. Först fyllde hon 112 sen 24 och 48... hahahaha. Hon har inte så stor koll. Hon blev iallafall 84 år. Fick viltfärsbiffar men ugnsgrönsaker och potatis och sedan jättegod kantarellsås! Allt va gott. Fast de hade ju gärna skippat de hela pepparkornen i biffen för de va inte gott. Vem vill ha det, godare när hela biffen smakar peppar ju.
Sen på kvvällen skulle de blivit lite fest, men så blev det inte för min del. Fan va trist, har verkligen tusen jävla skolgrejjer att göra. Nästa vecka, nästa helg då JÄVLAR!!! haha

Sweet kisses to you all. hahaah

Skitkul igårkväll när en gammal jobbarkompis från hjältevad hitta mig på facebook. Man kom o tänka på massa roliga minnen. HAHA. De va ju 2 år sen jag jobba där. Fan tiden går fort, och jag kan fortfarande inte förstå att de lät MIG bygga hus. Hahahahaha! Undra hur bra dom blev likosm.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0