Måndagskväll

Alex är och klättrar i hangaren lite, han borde väl komma hem snart.

Har försökt plugga lite idag. Läst våran roliga bok "lärande". Har ingen aning hur tentan kommer se ut på onsdag. Antingen är det jättesvårt och jag har pluggat alldeles för lite eller annars går de bra, hoppas på det sistnämda! Har varvat pluggandet med några avsnitt av arga snickaren. Gillar't. Tycker om alla bygg/inredningsprogram! Synn att jag aldrig själv får fingrarna ur arslet...

Kommit på vad jag vill ha för tatuering med. Har jättelänge velat ha någon blomma någonstans men idag kom jag på vilken. En hibiskusblomma i typ rosa/orange. Men är inte riktigt säker på var den ska sitta bara. Kanske på armen eller skuldran? Eller någon annanstans?

Åh vad jag vill ha en katt. Skulle vara så mysigt. Har fastnat för maine coons. Så stora och gosiga! Vill ha en här hemma nu.


Kommentarer
Postat av: Jenna

blogga mera ffs!hehe

2009-10-22 @ 20:59:58
URL: http://jkattpoopie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0