Så lägg dig ner och sov lilla syster





Är det inte underbart då? Kent släpper nytt album i november. Bokade skivan idag! 6 november då jäklar då ska det knarkas Kent!

Sitter nu och lyssnar på första singeln. Bra, inte gamla Kent direkt men bra!

O ja de kommer hit till Cloetta Center 10 mars med! Underbart!!! Hoppashoppas vi får biljetter. Har sett de två gånger förut. Första i norrköping. Förbandet Familjen de hade med sig då va fan de sämsta jag hört! Andra gången i Eskilstuna. Den bästa, helt proppat med folk och vi står NÄSTAN längst fram. Många gamla låtar spela dom då och mer mellansnack, såklart om deras minnen om uppväxten i Eskilstuna.
Tänker varje gång jag åker till Eskilstuna att jag ska åka förbi statsdelen Hagnesta Hill bara för att likosm. Men det har inte hänt än, nästa gång får de bli.

Några kort på köket ska jag lägga ut sen. Hittade massa fint på Lagerhaus!:) Äntligen kakeldekor NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0