Störigt

Hur störigt är det att vi inte fått tillbaka tentan vi skulle fått tillbaka IDAG....? JÄTTEMYCKET!

Fan idag har jag bara suttit o tråkat hela dagen och kvällen sen jag kom hem efter universitetet vid halv ett. Kul jul... Massa idéer har jag som man kunde ha gjort. MEN jag är för trött. Man måste ju göra något på fredagar juh! Måste ta vara på helgen. Nu är de ju försent för att hitta på något idag... snart läggdags juh!

Åtvid imorrn då... Inte så jättesugen på åtvid faktiskt, inte på att jobba på söndag heller. Och sen är helgen slut IGEN.

Ett fett IG på tentan kommer de bli iallafall! Och jag säger bara så när jag vet att jag var sämst. Inte som alla andra töntar som "åh så dåligt de gick jag kommer få underkänt säkert buhu" och sen står de MVG på provet/tentan...
Ser fram emot när nästa delkurs sätter igång! Psykologi! De ska bli kul. Boken väger 15 ton och är på engelska, så det är ju tur att man har litelite förkunskaper. Psykologi fattar man ju iallafall, eller ja mer än sociologi och pedagogik likosm. De fattar man ju nada i...
När hela den här grundkursen i beteendevetenskap är slut kommer jag analysera söner allt och alla och bli pskykiskt störd, ahaha! OM jag kommer till slutet vill säga, inte mycket som talar för det nu direkt... Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0