Svinis

Har precis tagit en varmt bad! Har varit ute och cycklat i kylan hela dagen så jag va genomfrysen. Älskar att ha så varmt så man nästan svimmar. Mmm Varmt! haha

Fått ta svinissprutan på jobbet idag med. Tänkte inte ta den först men sen bara "va fan kan inte skada". Klart de känns att ta spruta men de går ju så fort så. Men nu när jag legat still i sängen ett tag och inte rört armen är en helt stel i muskeln. Men de lär gå över imorrn.

Jobb och jobb denna vecka har det blivit och mer blir det. Sön, tis, ons, tors, fre, lör och sön = segt! Men goda pengar blir det. Ska spara till en resa nästa år hade jag tänkt. Har föreläsning imorrn med. Helt sjukt att man inte kan hålla sig uppmärkasam och sitta still 2x45min. I slutet vill man bara gå. Tråååk

Ska hämta alex ikväll på kravallen han är på, på universitetet. Jag som vill sova. Ska nog ta en lur innan får han ringa och väcka mig sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0