Update

Har visst inte skrivit här på ett tag... Fick G på hemtentan iallafall! Överlycklig! Nästa tenta är på onsdag, fast jag glömde ju såklart att anmäla mig till dig, det är en salstenta och då måste man tydligen anmäla sig till den... Så jag vet inte hur det blir på onsdag, förhoppningsvis finns det en plats över till mig. Eftersom det kan vara flera olika tentor i samma sal så är det ingen som vet... Och jag kommer inte bli insläppt fören en halvtimme efter de andra men det betyder inte att jag får lite sovmorgon, NEJ jag måste vara där ännu tidigare än de andra för att prata med skrivakten så att just jag får en plats så inte någon annan som jag glömt anmäla sig dyker upp. FAN. Jaja men det löser sig säkert. I hope soooooo

Vi iväg och köpte vinterdäck idag med! Schysst med bilen i vinter med, jag är så lat. Men man blir likosm så ofri utan bil. Vill kunna åka till pappa i åtvid, till alex förädrar i grebo, till mamma i kisa och till bror i vimmerby om jag får för mig liksom. Buss är inget för mig. Vill kunna sticka iväg direkt när jag kommer på att jag vill någonstans. Dessutom är inte bilen ny så lika bra att köra med den när den ännu fungerar man vet aldrig hur länge den håller. Besiktigad blev den i ondsdags, ingen anmärkning. Den får vara på vägen ett år till men de betyder inte att den pallar det. Kör slut på skiten helt enkelt...

Har inte målat på jättejättelänge. Jag är sugen så jag beställde tuschpennor idag, hoppashoppas de kommer redan på tisdag! Har inte testat sånna förut så det ska bli kul!

Jag har tillochmed spacklat lite till i hallen!!! Så nu syns inte de "fina" målningarna några alkoholpåverkade festisar gjorde för rätt länge sen nu. Man anar bara de där under, haha. Fast vet man inte var de är så ser man de inte! Måste verkligen ta tag i taperserandet! Och målandet i köket, "mitt projekt" hahaha. Innan nyår är tänken iaf! Hoppas kunna hålla det!


Det sjunger i mitt huvud när du ler







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0