Birthdaychild

Nu är dagen snart slut. Och det har varit en superdag:) Fått en jättefin Kånkenrygga av baby<3 Perfekt nu när jag är student!

Dagen börja lite sisodär med regn och tråkiga föreläsningar.

Efter universitetet blev jag bjuden på fika på espressohouse av Maria i min klass! God kanelbulle och frapino blev det!

Nu precis gick Camilla o Jesper och för en stund sen gick Anna hem. De hade alla varit här för lite födelsedagspizza! Jättegott. Lite muffins blev de för de andra med. Inte för mig, är inte så mycket för sötsaker. Bulle räcker för mig:)

Inte nog med det har vi ÄNTLIGEN fått bredbandet inkopplat <3 haha

Och det slutar inte där heller. Fått veta en hemlis idag med. En jätterolig hemlis:)
Fin Kånkenrygga fick jag av baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0