Färg



Nu blir det färg. Köpte en ny sort denna gång. Testingtesting helt enkelt! Ska bara sitta i 10 minuter. Bra för mitt sönderfärgade hår! Får se om det funkar. Jag vill ha black really black. Inte mörkbrunt utan helsvart!

Hatar verkligen plasthandskarna de skickar med. Är alltid så dålig kvalité på dom. Alltid går dom sönder så man är helt svart om fingrarna. Förut när jag gick på gymnasiet snodde jag alltid med labhandskar från kemin hem som jag hade när jag färgade håret, och på mina två senaste jobb har det också funntis sånna handskar, sånna i lite tjockare plast, gummiaktiga som sitter som en smäck! Världens bästa hårfärgningshandskar alltså! Men jag får stå ut med och ha svarta händer några dagar nu, eftersom jag inte har något bra ställa o sno plasthandskar länge:( Dör gör jag ju inte men det är störigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0