Juhuuu

Ja nu var man hemma igen. Är så mycket saker jag behöver fixa med. För många, vet inte riktigt var jag ska börja?!

  • Hela lägenheten behöver städas. Plocka undan allt och damsuga o torka golv asså.
  • Min garderob måste få ordning på sig. Hänga upp eller vika alla kläder. Nu ser det ut som faan, allt ligge rpå golvet bara.
  • Tvättstuga behöver bokas. Tvättstugan är i samma trappuppgång MEN ändå är det så jobbigt och gå ner o sätta upp en tid, helst idag...
  • Hallen måste spacklas innan söndag då jag ska ha lite "kalas" eftersom jag fyllde år igår. Mamma och brosan kommer. Nu står det nämligen snopp och kuk över hela väggarna. Misstag att säga att folk fick kludda på väggarna eftersom vi ska tapetsera om där förra festen......
  • Sy gardiner till min pappa som jag sagt att jag ska göra. Står inte ut med att han har fula gardiner, han förstår sig inte riktigt på det där med inreding, tur att han har mig:P haha. Tyg är köpt iallafall.
  • Spacka väggar i kök för framtida ommålning av väggar där.
  • Läsa ut HELA boken "introduktion till pedagogik". Helst tills imorgon. Kommer ju inte se men läsa nått måste jag försöka med iaf.
  • Diska! Köket ser ut som ett bombnedslag efter pizza baket igår.... Jag lagar mat så helt enkelt, stökigt och passionerat.... ahah
  • Det var allt, eller??! Säkert inte...
Längtar till helgen! Helgen kom NU, please?!

Just de kom på en annan sak jag ska göra. Färga håret. Mycket roligare än det andra så börjar nog med det:) haha!!!

ALEX fixa mat till mig nu <3 ......................

Kommentarer
Postat av: Jenna

haha snopp och kuk är väl fint va?bamsekorv med

2009-09-23 @ 14:06:42
URL: http://jkattpoopie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0