Vårvindar blåser i mitt hår!

Härligt att våren börjar komma! Fryser nästan inget i min vårjacka nu. Efter den här vintern kommer man uppskatta värmen och solen som aldrig förr. Det är verkligen uppiggande att se asfalt och känna vårvindar från sydligare breddgrader.

Idag var det ingen skola så jag passade på att gå lite på stan. Försökte hitta något tills på lördag då Alle ska ha födelsedagsfest här hemma. Hitta typ inget alls bara för att man "behövde" hitta något. Köpte bebiskläder istället. Så jäkla söta!

Snart är sista dagen för anmälan till höstterminen! Tror att jag nu bestämt mig, faktiskt! Sjuksyrra, fast de känns lite konstigt att gå samma som Alex. Fast de känns ju helt perfekt, socialt arbete blandat med natur, äntligen kommer jag ha användning av att jag är naturvetare, känns rätt sjysst ju. Lagom mycket natur, jag gillade ju kemi och biologi men kemin blev lite för svår när man kom till kemi B på gymnasiet. Nu gäller det bara att hålla tummarna så man kommer in. Har ju värdelösa betyg så får nog satsa på att komma in som reserv. Men vet ju inte hur höga betyg som krävs för ht eftersom de hållt på och ändrat nu. Meritpoäng och skit som jag inte fattar hur de fungerar. Men HOPPAS HOPPAS HOPPAS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0