Gå upp ur sängen, kanske?

Borde plugga men jag orkar inte. Borde städa men orkar inte.

Lilla Titus ligger bredvid mig i sängen och kurrar. Ska försöka leta upp mina böcker från alla kurser vi haft. Sälja några. Det är bra för de gapar tomt i min plånbok... Tänkte behålla en bok från sociologin, vilken av dom vet jag inte än. Men Durkheim och Weber verkar vara några viktiga gubbar... och så hade jag tänkt läsa sociologi 2 i höst. Och sen behåller jag Jaget och maskerna av Goffman också. Borde läsa den ordentligt!... Psykboken är bra men jag har knappt läst i den och kommer heller inte göra det så den tänker jag sälja med. Svenssons jävla pedagogikbok kan ju få brinna i helvetet....

Har nu kommit på vad jag ska läsa! I höst -10 sociologi 2 vår -11 soc. 3 på linköpings univ.. höst -10 vår -11 socialt arbete distans från Lund univ. Och när jag är klar med det till sommaren -11 så har jag bara 15 hp kvar! Om det bara går vägen! Hoppas hoppas! Och när jag läst 180 hp så får jag min examen med inriktning sociologi. Kommer jag klara läsa 150 % ? Det borde gå, ist för 40 h i veckan blir det 60 h i veckan. Då kan jag ju inte jobba men jag blir klar fortare! Det gillar jag. Får jobba på "loven" i hemtjänsten i åtvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0