Kappisbilder



Fina Kappisbilder!

Är hos pappa nu, jobbat kväll och ska jobba hela dagen imorrn. Imorrn ska jag med en tant in till stan... kommer bli segt, känns lagom kul att åka hem till åtvid sen och sedan hem till mig i stan när jag slutat... men men. Pengar är pengar och jag är glad att jag slipper städ, tvätt och sånt skit. Blir nog inte att jobba så mkt i vår. Hoppas på en helg i månaden typ och helst då typ delat lördag och hela söndagen = 18 h. Blir lagom! Mn vill ju fortfarande ha en fot kvar där till sommaren så man får jobba hela sommaren. Vill ju hänga med vad som händer, kommer alltid massa nytt, nu hade jag varit borta från jobbet en vecka och på den tiden hann två nya kvällsärenden komma till. Och de verkar ha mycket hjälp så det blir väl mer nytt imorrnbitti.

Jag har tur och börjar 7.30. Skönt! Sleeping time nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0