Mittwoch



Ja nu har skolan börjat igen. Inte speciellt roligt men det är skönt att inte behöva jobba. Är fortfarande trött efter att jobbande på juluppehållet!

I helgen var alex och jag med hans föräldrar till Sthlm. Camilla och Lott var också med och vi passade på att se Avatar 3D. Filmen var asbra, en film man bör se helt enkelt! Hann med att träffa storebror Denns ich hans familj också. Lilla Lilly är så söt! Shoppade även lite för mycket. Det fanns så mycket fint! Hittade ett par assnygga converse som jag beställt från junkyard nu.

Snart börjar vårterminen, den 25:e. I vår ska jag försöka läsa 150%. Fortsätta på BVG och sedan en grundkurs i kriminologi, distans! Hoppas att de blir intressant. Plugga är aldrig kul men man lär sig mycket och det behövs om man vill komma någon vart här i livet. Har ju "bara" 150 hp kvar innan min examen... kul... känns jävligt segt faktiskt!

Jag, Anna och Lott ska börja träna på friskis här i t-fors. Och eftersom lilla söta Jenna kommer och joinar oss i storstan:)! haha. Så kanske de blir lite fettbränning med henne också hoppas jag. Finna ju ett friskis i Berga med. Måste bara nu vänta till CSN kommer. Tror jag ska köpa ett allträningskort för ett år! Har ju skor nu så det är bara att köra!

Tenta nästa lördag! BLÄ! Måste börja plugga. Nästa vecka blir hårdplugg och som belöning efter tentan är det barnkalas hos Camilla sen!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Träna,träna,träna och träna!!!!!!!Ska faktiskt bli riktigt kul att börja på riktigt plus att man ska bo istan!

2010-01-13 @ 18:07:37
URL: http://jkattpoopie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0