Hur?

Borde ta några bilder på min fins balkong! Blommorna jag köpte igår blev verkligen superbra. Alla går åt det lila hålet och balkonglådorna är svarta. Tyvärr räckte inte träplattorna jag köpt, jag som trodde det skulle bli över men tydligen är jag sämst på matte... Eller det visste jag ju redan, haha.

Varit i skolan nästan hela dagen idag. Vill hellre va ute i solan när de är sånt här väder! Imorrn jobbar jag 7-11, sen blir det skolan igen. Usch vill verkligen få det sista överstökat nu! Eller samtidigt inte, kommer jobba ihjäl mig i sommar, det kanske är bäst ändå. Jobba så mycket så man glömmer sina bekymmer!

När man är så här ensam tänker man på att ta upp gamla kontakter, personer man glömt, men vill jag det? Vill bara ha tillbaka lite crazyness i mitt liv. Jag vill ju leva livet. Men det är så svårt när jag vill leva livet ihop med dig baby. Ibland längtar jag tillbaka till Hjältevad, behöver boys omkring mig. Får nöja mig med Tutten, det bästa jag har.

Emelie min vän, önskar så så mycket att du var här nu. Du är den enda som riktigt förstått min kärlek till baby. Du vet ju hur underbar han är även om det händer dåliga saker ibland. Men jag borde ju klara mig, eller? Jag har ju varit med om det här förr, men det gick ju världelös, jag kom aldrig över dig baby. Men det kanske är meningen att den här gången ska jag.

Du är mitt förflutna
Du är var min framtid

Hur ska jag kunna leva utan dig som håller mig i handen.

HUR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0