Lilla farmor



Igår käka jag majskolvar, revbensspjäll hos lilla Annapanna! Med Dr Pepper till såklart. Cykla hem vid typ tolv och de va fortfarnde ljust ute, fan va skönt det är. Inget kan slå den svenska sommaren när det är fint väder!

Imorrn ska jag jobba delat, uschan. Fast de brukar gå rätt fort ändå. Bara timmarna på dagen som går i slow motion.... 7-11, 16-21. Får passa på att sola därimellan. Ska nog gå ut på balkongen men har inte riktigt blivit så varmt än, rätt mycket moln idag bara för jag är ledig för en gångs skull.

Nu har jag inte farmor kvar i livet heller. Två begravningar på ett år, det är bra.... Vi visste att farmor inte hade så lång tid kvar, men man blir ändå ledsen. Men hon har det bättre där hon är nu. Hon har ju varit gammal så länge nu. Hela 94 år blev hon. Hon var en cool farmor, tycker bara det är så synd att jag int ekommer ihåg så mycket av henne. Va så liten när jag va där.

Nu sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0