73 dagar kvar till BF

Jag har varit gravid i 207 dagar nu, tiden går jukt fort. Hade tenta igår, om jag verkligen hoppa att jag klarade. Nästa vecka börjar vi vår praktik med, och jag ska vara här i Linköping på Johannelunds VC i tre veckor.

Gick hem från bussen igår efterom jag åkte till norpan med Tommy på morgonen. Usch! De tog nästan en timme, så man är verkligen inte så snabb längre. När man cyklar till och från bussen känner man ju nästan normal. De svåraste är bara att ta sig på och av cykel, haha.

Haha Tutten är å himla trög, han tror verkligen att jag pratar med honom när jag nyser eller hostar till. MJAU MJAU säger han då. Han gillar iaf att jag ligger och slappar i sängen så han kan ligga och gosa brevid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0