Fika på stan

Idag har jag och Nour fikat med Linda och Keily. Keily var hur liten och söt som helst:) Både Nour och Keliy är ju stora fans av babybjörnen.

Sålt en av mina kursböcker också. Alltid trevligt med lite extra pengar. Men den här veckan är de barnbidrag! Tur för lillnissen och mig. Ska kolla på en babybjörn imorgon, hittade en på blocket. Vill köpa en babysitter till fisen också men har inte hittat någon bra än. Håller koll på blocket.

Funderar på att åka till Åtvid och hälsa på lite i helgen. Hälsa på pappa och hämta lite grejer vi fått från Dennis. Men vill hitta på nått mer också. Typ grilla eller käka kräftor!



Min älskling för nästan exakt ett år sedan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0