Bästa bebisen<3

Har tänkt på hur Tommy och jag skulle gjort om vi inte fått så mycket saker till Nour som vi fått. När jag tänker efter är det inte så mycket som vi själva behövt köpa. Av min mamma har vi fått spjälsäng, sängkläder, kläder, filtar, babykorg, babyskydd, hon har också fixat skötbord och 2 st matstolar av en av hennes vänner. Min bror med tjej i Stockholm har vi fått massa fina och bra grejer. Babygym, gåstol, badbalja, musikmobil och lekmatta. Min pappa betala halva vagnen, madrassen till sängen och sen har jag fått pengar till andra grejer som kan va bra att ha. Av Charlie, Nouris kusse har hon fått låna massa kläder, overaller, babysitter, hoppgunga, bärpåse. Och sen av Tommys äldsta syrra en jättefin hemmastickad filt och sen av andra syrran lånade vi en babybjörn i somras och så lite stickade strumpor och kofta från Tommys mamma. Och sen såklart lite leksaker och kläder från mina kompisar.

Det är sjukt hur mycket grejer man behöver när man skaffar barn! Har säkert glömt räkna upp massa grejer! Och vi som knappast va rika. Jag på studielån och Tommy arbetslös. Man var verkligen orolig om det skulle fixa sig. Men det gjorde det ju! Det har Tommy och jag att tacka de som vi fått/fått låna babysaker av. Lilla Nour var önskad men knappast planerad. Men att få Nour är det bästa som hänt och jag vill inte ändra på något.

Hon är min lilla solstråle:) Ligger här bredvid och fångad fötter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0