Duktiga Nour

Har precis klippt av Tommy lite hår. Jag är knappast någon frisör men det blev ganska bra ändå. Nour somna så jätteduktigt ikväll med! Hörde ut till vardagsrummet (sovrummet ligger vägg i vägg) hur hon greja där inne men sen blev det tyst, var nyss inne och tittade till henne. Måste säga att hennes sovstil är minst sagt speciell! Typ halvt på sidan och sen bak med huvudet så mycket det bara går. Ser ut att vara rätt obekvämt! Är hur skönt som helst att hon är så duktig på att somna igen, det var ju ett sen nu.

Imorrn ska Nour och jag ner på stan för att luncha med Linnéa. Även om jag inte har så mycket pengar vill man ju unna sig lite nångång, är rätt trist att bara vara hemma. Ska lämna in skitPhonen också. Hoppas skiten går på garantin bara och att dom fixar en grej man sätter microsim-kortet i så jag kan ha någon gammal telefon vi har hemma sålänge. Utan telefon klarar man sig inte!

Önskar att vi kunde fixa iordning vårt vardagsrum. Vill ha en soffa med schäslong, en stor matta, ett soffbord och en tv-bänk. Vill även måla ena väggen med alla fönster i någon mörklila nyans. Hatar verkligen vitt. Visst kan det vara snyggt ibland men det är så kallt, trist och opersonligt! Är så mycket vitt iallafall, alla dörrar, lister och tak ju. Räcker gott och väl för mig. Har alltid varit en vit-hatare. Önskar verkligen att man hade pengar så man kunde ha det som man ville hemma. Då trivs man så mycket bättre. Och så skulle det va kul att bjuda hem lite folk ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0