Ersättning

Tror Nour och jag ska gå över till ersättning/tillägg och bara amma på morgonen. Efter sex månader med nästan bara amning så får jag godkänt från BVC att sluta iaf... Märker så tydligt att hon får ont i magen av min mjölk eller rättare sagt de jag äter, saker jag inte borde äta. Har ingen lust att ta reda på vad just Nours mage är känslig för, men det de brukar vara känsliga för är komjölk, lök, kolsyra, läsk alltså sånt jag gillar. På dagen är det alltid lugnt för Nour, märker inte om hon har ont i magen. Men när hon ska sova... Och hon sover så mycket bättre utan min ont i magen mjölk... Annars om det varit extra dålig mjölk vaknar hon mest hela tiden. Jobbigt både för Nour och mamman! Men så himla töntig man är, när man ska sluta amma så vill man inte , haha! Jag som tyckt det varit mest jobbigt de senaste månaderna! Man är ju för rolig.


Kommentarer
Postat av: hanna

ditt fina mammahjärta vill ju bara de bästa för lillfisen såklart! :)

2011-12-31 @ 02:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0