Fredag!

De två sista nätterna har Nouris sovit jättebra, vaknat två gånger. En vid halv två- halv tre och sen vid sextiden. Nu ligger hon i soffan efter sin tupplur. Ena strumpan har hon tagit av sig, haha. Den dumma hostan som hon fick efter förkylningen verkar inte ge sig och värst är det på natten:(

Imorgon ska jag på fest och lämna Nour hos pappan. Hoppas det går bra och att hon är snäll. Förhoppningsvis kommer Tompas bror upp och leker lite med dom när jag är borta. Jag har inte riktigt bestämt om jag ska med ut än.

Bebisen kallar på mig...


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaha så hon har vuxit till sig nu?Sist jag fråga dig för några veckor sedan så gick det inte alls bra! ;P ha det så kul

2011-12-02 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0