Lunchtupplur

Nissen vakna tidigt som vanligt... Brukar få gå upp vid åtta då jag inte orkar ligga och höra på pruttljuden hon gör med munnen. Sen brukar hon alltid ligga och peta mig i ryggen eller där hon kommer åt. Så när vi går upp brukar hon få titta på barnprogram och jag vila/halvsova i soffan. Sen är det dags för lite gröt/ersättning. Nu mitt på dagen har hon fått en smakis med, nötkött och sötpotatis. Riktigt mumsig tycker Nour! Efter lite ersättning var hon rätt trött så la henne i hennes sän med nappen och hon somna på några sekunder, hörde inte ett ljud därifrån. Haha min lilla sötis:)

I helgen bjuder mamma på julbord på ett ställe utanför Vimmerby. Nissen ska vara hos hennes farmor så länge. Hoppas att det går bra. Men fisen är ju så snäll!

Har inte gjort ett skit den här veckan känns det som. Jag blir så lat på dagarna. Man märker dock att Nour mår bäst av att inte göra för mycket om dagarna. Har blivit lättare att somna på kvällarna nu. Men nästa vecka ska vi gå på babysim iaf. Får ta pengarna Nour fick i namngivningspresent, det ju mening att de är hennes så babysim passar ju perfa. Sen sparar jag 50 kr varje månad till henne, så hon kan ta körkort vid 18. Och hennes mormor sparar till henne varje månad med. Vilken tur min fis har:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0