Det är så logiskt alla fattar utom du

att jag tänker på dig precis just nu.



Jag är så pank som man kan bli, men jag kunde inte låta bli att köpa lite kläder igår. Jag har ju likosm inte så mycket jag kan ha på mig längre utan att jag ser ut som en fet flodhäst, börjar känna mig som en när jag ska resa mig i sängen också. Min mage är ju inte speciellt stor än, så hur ska jag kunna resa mig med en större mage?

Handlade en tröja och ett par leggings på mama-avdelningen på H&M. Synd bara att dom har helt världelösa mammajeans. Tydligen kan man inte ha stör fet röv och smal midja när man är på tjocken. Man vill ju helst att byxorna ska sitta kvar och helst ska man ju få dom över rumpan också... Så jag köpte ett par b-jeans på Gina istället, ser i och för sig lite mer överviktig än gravid ut i dom när magen hänger över.

Älskar när bullen sparkar i magen, lite obehehagligt meen då vet man ju att hon lever därinne. Jag tror dock att det kommer bli mindre kul när hon sparkar mig i lungorna när de börjar bli trångt i magen. Känns som tiden går så långsamt nu, har inte varit hos barnmorskan på evigheter.... Barnmorskan Tommy och jag bara älskar... eller INTE. Näe hon skapade inte så bra intryck på varken mig eller Tompa första besöket. Typ "Åååååh Beeebiiiissss!". Nej sånt funkar inte på mig.

Har börjat läsa massa genusbloggar med och fan va bra endal kan skriva, kan förklara. Man önskar att man kunde förklara så bra för vissa PUCKON.

- och ja, jag kommer bli en feministmorsa!

Tommy och jag har bestämt namn med, eller mest jag:) Kommer bli asbra tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0