Vagn?

Jag har hittat en vagn jag vill ha, så fiin. Hoppas dom har den i någon butik här i stan så man får prova den lite. Tompa tycker säkert inte som jag men den ska tydligen vara bra för de som är lite längre. Vi får väl se vad han tycker om vi hittar den nånstans.

Cresent Diva 2.0




Annars är de väl bra med mig. Bullen ger mig halsbränna, ont i ryggen, ont i magen, huvudvärk och många många sparkar än så länge. Mysigt med mage även om man känner sig som en flodhäst. Flåsar mest hela tiden när jag går. Verkligen ingen bra idé att försöka bygga upp min kondis som försvann efter en operation i augusti, då jag blev liggandes en stund. Kondisen försvann spårlöst och har inte hittat tillbaka än, och nu lär den verkligen inte göra det innan bullen tittar ut.

Idag va älskling och jag i tornby. Köpte lite babykläder. Kommer inte köpa jättemycket sånt, men lite vill man ha ju, som man själv valt och tyckt va fint. Tompa valde en tröja med tiger på och jag en mörkrosa pikétröja och ett par beiga manchesterhängselbyckor. Alla i str 62. Så nu har vi typ 2 små hjälmmössor, 4 bodys i str 56, 4 byxor i str 56, 2 munktröjor i str 50-56 och en jättesöt fit. De så jättesvårt att veta vad och hur mycket man behöver. Man kan ju såklart köpa när bullen kommit ut, men lite vill man ha fixat innan så det bara är att "vara" i början. Tommy, jag och bullen, och tompa får såklart laga mat till mig och ta hand om mig!

Tydligen har jag fått nån jävla cravings efter semlor också, jag som inte alls nånsin tyckt om grädde eller mandelmassa. Mango och apelsiner är också väääldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0