Fettis

FETTISdag idag! Hoppas att Tommy kommer hem med en semla till mig:) Han är på anställningsintervju och jag hoppas verkligen att det går vägen för honom, jag är så jävla sugen på att börja planera var vi ska flytta. Är lite svårt just nu. Bra, nu sa dom på nyheterna att det är dyrast i hela Sverige att bo i hyreslägenhet i Linköping... och där bor vi! Bra.

Bullen rör sig som bara den i magen just nu. Nästan hela kroppen rycker till när hon får in en bra spark. Hon gillar ju även att kicka på kissblåsan, det gör inte jag!

Tommy har smittat ner med med massa baciller också. Ont i halsen som fan. Lyckades även bränna ut hela handleden igår när vi laga mat. Såååå jävla ont. Det är bra att man har förband och kompresser hemma också.... nae. Så nu har jag typ papper med vanlig tejp runt handleden. Haha, det ser lite B ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0