Frulle!

Ska försöka plugga lite idag. Kanske jag kan skrapa ihop några poäng på tentan imorrn.

Vaknade mitt i natten och hade asont i magen, det va inte alls kul. De börjar bara bli mer och mer fel på mig nu. Behöver verkligen något för halsbrännan, som gillar att irritera mig typ hela tiden. Längtar mycket efter fredag då vi ska till barnmorskan, va såå länge sen nu. Vecka 11-12 va jag där senast och skrev in mig. Nyfiken om barnmoskan kan visa hur man känner hur bullen ligger där inne. Igår är jag säker på att jag kände en fot dra innanför magen. Kommer bli coolt att höra hjärtljuden med! De är sjuk hur tiden går, snart är jag i vecka 25!

Neeej nu måste jag ha frukost innan jag hungrar ihjäl!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0