Måndag

Idag är jag i vecka 26! Bullen har stört mig hela dagen och sparkat på höger lunga, känns som jag har håll typ hela tiden. Inte skönt alls! Suttit på HUB hela dagen med hygienrapporten, varit skönt att vara i Linköping och slippa åka bussen.

Tittar på "En unge i minuten" med Tommy och han säger att att alla barnmorskor kommer typ vara rädd för att gå in till mig. Mycket snällt tycker jag. Man börjar känna att det är mer på riktigt nu, Tommy känner lillbullens ben och armar där inne i magen när hon sparkar nu med.

Du är på dag 177 av 280. (63,2%).

Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 1 full dag (v25+1).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 25 jun 2011
Du har 103 dagar kvar till beräknad förlossning.


Vecka 25 (24+1) Förra söndagen

Vecka 26 (25+1) Idag

Kommentarer
Postat av: hanna

åh du är världens finaste!

2011-03-16 @ 21:18:07
URL: http://hannaevelinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0