Bad

Nu äntligen har jag fått mitt microsim! IPhonen är helt underbar! Skönt att ha en fungerande telefon.

Idag kom lite kläder jag köpt till Nour i julklapp. De var jättefina allihop. Har börjat titta lite på vad hon ska ha på sig på jul och nyår men har inte hittat något än.

Börjar bli trött på gnällnätterna. Det tär på en att bli väckt hela tiden. Hoppas de blir bättre snart! Känns som jag försökt med det mesta.

Idag tog Nouris och jag vårt veckobad. Att bada henne oftare känns onödigt. Så små blir ju knappast smutsiga. Tvättar gör jag med vanlig kallpressad rapsolja. Har även olja i hårbotten med för att mjuka upp skorvet. Det tvättar jag bort med naturligt schampo utan kemikalier. Vi plaskade runt lite i badkaret. Hon gillar inte att få vatten i öronen så försöker vänja henne vid det.

Vi har inte gjort så mycket den här veckan. Är tråkigt att sitta hemma hela dagarna så nästa vecka får jag försöka att hitta på lite mer. Öppna förskola på måndag och babysim på tisdag är inplanerat i allafall.

Guuud vad trött jag är.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0