Discofredag!

Brämhults äpple-päron! Mums säger jag bara. Sitter och väntar på att sötisTompa ska komma hem. Han tyckte vi skulle åka ner på stan idag efter jobbet, och det tackar jag ju inte nej till! Nouris ligger bredvid mig och gurglar. Idag har hon varit en bra fis! Vi har haft lite disco här hemma. Kan ju hoppas att hon inte blir tondöv som jag när hon växer upp. Så det bara lyssna på allt möjligt så får vi se vad hon gillar för musik, om pappan får välja så blir det Metallica. Men jag tror inte hon gillar långhåriga gubbar, haha!

Längtar faktiskt lite till jul. Har aldrig gillat den förut men det blir en helt annan sak med en liten fis! Vi kommer fira med mamma och bror och Charlie. Nour har hittat en jättebra julklapp till Charlie! Får se om vi kommer se Tommys familj något. Man vet inte riktigt med dom ibland. Lite luriga sådär. Fast Nour måste ju såklart ge sina klappar till dom med. Till lilla kussen Alexander, får hoppas att han växt ur koliken då. Han närmar sig ju 3 månader iallafall.

Åh mina lilla fis ligger och skrattar åt mig! Hon är så himla go. Extra söt med hamsterkinder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0