En helt vanlig torsdag, igen! Snart helg!

Lämnade in men gamla dator och nu ringde de nyss att det inte gick att rädda den. Fast det visste vi ju redan. Bad dom göra en backup på det som fanns på hårddisken. Och för den kollen och backupen kosta det typ 1000 jävla kronor. Känns väldigt störigt. Är nog första och sista gången jag lämnar in en dator iallafall. 

Jag är så fruktansvärt trött. Ammningen går inte lika bra som förut och det funkar inte alls ibland. De gör att Nouris vaknar massa gånger på natten och jag är lika trött att lägga tillbaka henne varje gång. Vi har nog gjort något för hon somnar inte lika lätt som förut heller. Även om man är två att ta hand om sitt barn känns det ibland som att det är jag som har likosm ansvaret för henne eftersom T jobbar. Ibland vill man bara ha lite ledigt och slippa tänka på allt man ska hålla reda på. Det är inte så att jag behöver så mycket mer egentid bara att någon annan tog ansvaret för när blöjor behöver bytas och när hon är hungrig eller när hon ska sova, bada, ja allt som man måste ha i huvudet. Förstår inte hur dom som är enstamstående klarar av att ta hand om ett eller flera barn själv.

Så lite ledigt i ansvarsbiten skulle jag verkligen behöva. Lek och gosbiten vill man ju aldrig byta bort! Lillfisen har börjat prutta med munnen, hela tiden! Slemmet bara flyger. Var alldeles blöt när jag vakna och hade sovit bredvid henne. Haha! Det låter så himla roligt! En annan sak som hon gillar är "Prästens lilla kråka". När vi gör den får man världens smile tillbaka. Världens sötaste NOUR<3

T ska göra en tatuering med Nours namn. Försöker hjälpa honom med en snygg design. Himla skönt med Photoshop och en Wacoom då. Han vill ha någon gammal engelsk stil på bokstäverna och jag hitta dom här snygga idag.



Min tatuering vet jag redan hur den ska se ut. Frågan är ju bara när jag ska våga göra den. Fast jag antar att om jag klarar av att föda barn birde jag kunna klara av att gör en tatuering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0