Farsdag

Nour och jag har varit och hälsat på morfar idag på farsdag. Jag hade fixat två kort med ramar till honom. Ett på Nour och jag och sen ett på pappa och jag från när vi var på Cypern för längelänge sen! Hade även fixat kort till Tommy. Så nu vill jag få upp tavellisten i sovrummet och fylla det med kort.

Jag tycker det är så roligt med bilder och kort. Nu har jag ju äntligen fått ut alla bilder från den gamla hårddisken. Jag älskar alla mina kort. Är väl lite som mormor hon gillade att fotografera lika mycket som jag. Jag vill spara alla kort jag tagit, samtidigt som det känns väldigt konstigt att ha många bilder på min förra pojkvän nu när jag har min Tommy. Även om exet inte är en del av mitt liv nu var han ju det för en lång tid. Hur gör man? Man kan ju inte radera sitt gamla liv för man har ett nytt liv med en annan människa. Jag är såklart glad för den tiden jag hade med exet även om det inte var menigen att vi skulle ha framtiden ihop. Framtiden är med Tommy och Nour, dom bästa jag vet i hela hela världen.Bilderna får ligga på min hårddisk som en påminnelse om gamla tiden och vad som lett fram till var jag är idag. Det är baktiden som leder till framtiden och jag tror att allt hänger ihop. Allt ha nog sin mening. Även om man mått kasst så har det ändå gjort mig till den jag är. Och jag är glad för den jag är och var jag är i livet just nu. Jag är precis rätt. Det är just här som det var meningen att jag skulle vara. Men det visste man inte när det var som mörkast. Jag hade ingen aning om att min framtid skulle vara med Tommy. Vi kände ju varandra. Men så bara helt plötsligt så fattade jag att det var med honom jag skulle vara. Och jag är så glad att jag fattade. Du och jag är föralltid sammankopplade. Du och jag, älskling. Och du är världens bästa pappa. Nour ska vara glad att du finns.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0