Måndagskväll

Idag har Nour och jag varit på Myran på babycafe med babysång. Som vanligt gillade hon det denna gång med. Sen var det dags för vaccinationen. Det gick bra, lite mer ledsen än förra gången då hon knappt märkte något:)

Kände mig som en urusel mamma också för att hon bara hade gått upp till 7570 från 7400 som hon vägde för en månad sen. Så när vi kom hem fixa jag ordning ett matschema så man har lite bättre koll. Tänkte ha ett mål ersättning om dagen på kvällen. Ikväll åt hon nästan upp 200 ml, så det var jättebra! Sen kör vi gröt på morgonen och en smakis mitt på dagen.

Nour och jag har badat lite ikväll med. Gick in för att få bort all skorv hon hade på huvudet. Fick bort allt, Nour va inte jätteglad i slutet. Men jag har verkligen fått en tålig, lugn och glad liten bebis! Sen satt hon helt själv en bra stund, min duktiga tjej!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0