Nattuggla

Sitter och ugglar framför datorn. Kommer nog va rätt så trött imorgon men det är svårt att gå och lägga sig när man inte är så trött. Saknar lite att jobba eftersom man blir så härligt trött då, nu är man bara trött i huvudet óch inte i kroppen. Svårt att komma till ro då.

Varit ett tag på stan idag. Träffa söta Hanna och hjälpte henne med overallsbestyr. Sen käka jag mat med mamma och lilla Nour fick en bitring av henne. Den gillar hon! Tror nog det någon tand på g eftersom hon pruttar med munnen hela tiden och har varit lite mer gnällig än vanligt, även om hon fortfarande är typ världens bästa bebis. Snäll, glad och nöjd mest hela tiden. Tommy och jag har haft tur!

Men ska väl gå in till mina älsklingar och krypa ner i sängen. Hoppas att Nour sover bra i natt. Det har varit lite si och så med det på senaste tiden. Glömmer bort vad jag gör på natten och hur många gånger hon ätit. Men igår natt kom jag faktiskt ihåg att lägga tillbaka henne i sin egen säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0