November

Min lilla Nour är redan mer än fyra månader. Veckorna bara rullar på känns det som!

Nouris har börjat smaka mat. Risgröt och potatis&palsternackspuré har hon testat hittills. Idag gick det jättebra och hon har fattat galoppen med att svälja. De var lite krångligt i början även om det verkade som hon gillade det. Ska bli skönt att såsmåningom byta ut ett eller två mål om dagen. Helamma börjar bli riktigt tråkigt!

En ny dator har jag lyckas fixa också så att nu kommer jag kunna blogga lite mera. Fixade även photoshop element 10, så ska försöka börja med lite redigering igen. Om jag nu kommer ihåg något. En ny mobil är beställd också, lyckades ju slåbildörren i den förra. Inte så lyckat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0