Onsdag, igen!

Redan mittiveckan igen. Dags att fundera på vad man ska göra i helgen igen! De ju alltid roligt att komma iväg lite på helgerna. Jag hinner dock inte bli så utvilad om man sover borta eftersom Nouris blir så tuttig och måste typ tutta hela natten om man sover någon annanstans än hemma.

Nu har jag beställt hem en ny telefon. Bara att vänta då. Lånar just nu Tommys gamla med en spräckt högtalare, lite halvstörigt sådär när man pratar i den... Sen är det ju lite lurigt när man inte har några nummer kvar. Man får likosm fråga vem det är. Typ : "Hej, vill du ses idag?" "Hej, javisst! Eh förresten, vem är det?" Haha

Ska göra mig klar för att åka ner på stan och luncha med en kompis från universitetet idag. Får hoppas att lillfisen är trött och vill sova när vi ska äta bara! Hoppashoppas :)



Min fis och jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina ni är! jag vill gärna träffa er en sväng på fredag om de passar? :) puss H

2011-11-03 @ 00:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0