Öppna förskolan

Idag har Nour och jag varit på öppna förskolan Myran i Ekholmen där vi går på bvc. Lilla fisen gillar det mycket. Många roliga mammor och bebisar att titta på. Sen blev hon så trött och sov jättelänge. Lite för länge för nu ikväll har det inte varit så roligt med nattningen. Men det blir så när man vill hinna med massa saker. Är hon vaken kräver hon ju oftast uppmärksamhet. Så imorrn ska vi försöka att sova lite tidigare på dagen.

Nour har blivit mer gnällig på nätterna. Som nyfödd var hon ju hur bra som helst:) Men var ju tvungen att väcka henne för matning så hon gick upp i vikt. Lagom till när jag inte behövde väcka henne på natten om hon inte ville börja hon vakna själv. Typiskt! Men hennes gnällnätter går väl över dom med. Lite jobbigt bara när man inte riktigt vet vad man gör på nätterna för att man själv är så trött. Kommer inte ihåg hur många gånger hon ätit och glömmer lägga tillbaka henne i sin egen säng...

Gissa vad jag fick hem idag?! Min finfina iPhone :) Dock inget microsim. Surt! Så får vänta några till dagar innan jag kan använda den. Vill nu! Måste köpa lite skyddsplast till den bara. Jag är ju bäst på att repa och sabba saker.



Jag med finfin mage när den var lagom stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0