snorNour :(

Lilla Nouris är sjuk. Kanske därför hon varit så gnällig på sistone. Var och köpte näsdroppar förut idag. Köpte både avsvällande och saltlösning. Hoppas att hon tycker det hjälper. Hon var jättetrött och gnällig ikväll så hon har legat bredvid mig sen klockan sju och typ tuttat hela tiden. Inte så bra att hon lär sig det men man vill ju bara att hon ska slappna av och sova lite. Bytte till sovkläder och la henne i sovrummet nyss så nu ligger pappan och hon och lyssnar på rockabyebaby på spotify. Hon somnar när jag sjunger Trollmors vaggvisa men Tommy gillar inte riktigt att sjunga för henne. Men jag vill ha en lite paus från bebisar så han får göra som han vill. Skönt att det är helg iallafall, så man kan väcka pappan utan känna sig dum. Jag måste ju få sova någongång med. Sovandet har inte varit lätt dom senaste dagarna. När alla andra somnat ligger jag vaken och somnar drömmer jag mardrömmar. Men det väl för att jag är för trött helt enkelt, så att jag inte kan slappna av. Nour och jag åkte ner på stan idag eftersom vi behövde näsdroppar. Barnbidraget kom idag med så köpte ett par varma sköna raggsockar och sen en prasselbok som hon definitivt gillade! Jag fick faktiskt en tunika som jag funderar på att ha på julafton eller nyår eller båda. Har laddat ner den roliga appen Instagram, skitkul att ta kort och lägga upp där. Kolla in vetja; martinaskold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0