Sova...



Min lilla söting sover i sovrummet. Tommy ligger och snarkar i soffan, som vanligt... Han är rätt bra på att somna framför tv'n den där Tompa. Jag tror jag ska läsa ut min bok innan jag tvingar Tommy gå och lägga sig i sängen med mig.

Lilla Nour har fått sitt torsdagsbad ikväll med. Försökte få pappan att ge henne lite babymassage men han verka inte så intresserad av det. Imorgon ska Nour och jag ner på stan och träffa Linda och Keily. Och i helgen tror jag vi stannar här i stan. Adventsmarknaden i Gamla Linköping hade vi tänkt gå på.

Nu sover katten också, kul att va den enda som är vaken när klockan bara är kvart över nio. Hoppas Tommy är mer pigg i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0