God natt

Åh vill verkligen att T ska bli av med sin bil i veckan! För då ska vi gå ut och äta:) Det är så jävla surt att va helpank nästan hela tiden. När man går hemma som jag så blir det ju att man vill fika eller nått ibland och när T är hemma på helgerna så vill man lyxa till det. Jobbet har inte ringt heller... Surt! Verkar som om jag får ta tag i det där med delegering. Ringa och tjata, lite som vanligt. Funderar på att söka till natten med. Vill ju verkligen jobba lite innan sommaren. Dels för pengarna men också för att det är roligt och sen är det alltid bra att komma ut och röra på sig.

Ikväll sövde T Nour med gitarren. Den gillar hon. Min lilla älsklingsbebis. Det bästa är när hon vill kramas och när hon ler mot en. Inget i världen slår det. Bästa ungen och bästa pojkvännen har jag. Det enda som fattas är pengar så att man känner att man ligger på plus varje månad. Skönt skulle det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0